Na našej stránke si viete nakúpiť aj bez registrácie, avšak s registráciou získate mnoho zaujímavých výhod množstevné zľavy, vernostné zľavy až do 15% VIAC O ZLAVÁCH alebo REGISTRÁCIA

Vrátenie a reklamácia

Milí Zákazníci, Vážení Podnikatelia! Nie ste spokojní s tovarom, ktorý ste si objednali, pretože nespĺňa Vaše predstavy, je nekompletný, alebo nefunguje? Chcete tovar reklamovať? Smelo sa na nás obráťte. Radi Vám pomôžeme a poradíme, čo všetko treba urobiť, aby vrátenie tovaru a reklamácia prebehli rýchlo a jednoducho.

U nás je riešenie reklamácií rovnako jednoduché ako nakupovanie!

Hneď na úvod by sme radi zdôraznili, že u nás majú občania rovnaké práva ako podnikatelia. Týka sa to, napríklad dĺžky záručnej doby či odstúpenia od zmluvy. V našom internetovom obchode je jednoducho radosť reklamovať.

Kontaktujte nás:

Vrátenie alebo výmena do 30 dní

Každý zákazník má podľa zákona nárok na vrátenie tovaru bez udania dôvodu do 14 dní. My sa však snažíme byť k zákazníkom maximálne ústretoví. To znamená, že u nás je lehota na vrátenie tovaru bez udania dôvodu až 30 dní.

Hoci pri vrátení tovaru v tejto lehote nie ste povinný ako zákazník udávať dôvod, môžete tak samozrejme urobiť. Pomôže nám to do budúcnosti skvalitňovať služby a predchádzať reklamáciám.

Prosím, vyberte si z nižšie uvedených možností, ktorá sa Vás týka a postupujte podľa pokynov.

Dostal som tovar, ktorý sa mi nepáči

Dostal som niečo iné, ako som si objednal

Nezhoduje sa obsah doručeného balíka s tovarom, ktorý ste si objednali? Hoci sa maximálne snažíme predchádzať omylom pri spracovávaní objednávok, stopercentne sa im vyhnúť nedá. Pokiaľ sa vám stane, že v balíku je produkt, ktorý ste si neobjednali, neváhajte nás kontaktovať.

  • Čo najskôr Vám pošleme kuriéra, aby vyzdvihol nesprávne doručený produkt a zároveň Vám pôvodne objednaný produkt pošleme spolu s malým darčekom ako kompenzáciu našej nepozornosti. V ideálnom prípade si neželaný tovar pripravte do pôvodného obalu, aby ho mohol kuriér bezpečne vrátiť do nášho skladu.
  • Samozrejme, je tu aj možnosť, že Vám vrátime peniaze, poprípade sa dohodneme na inom vyhovujúcom riešení. Stačí, keď nám tovar pošlete, alebo si ho vyzdvihneme my.

Dostal som poškodený tovar

Ak ste v balíku našli poškodený tovar, alebo je zásielka nekompletná, odporúčame Vám, aby ste nás čo najskôr kontaktovali.

  • V prípade poškodeného tovaru zabezpečíme jeho vyzdvihnutie v našej réžii a vymeníme ho za bezchybný, takže si ho budete môcť čoskoro naplno užívať.
  • Druhá možnosť spočíva vo vyzdvihnutí poškodeného tovaru kuriérom z pohodlia Vášho domova s následným vrátením peňazí.
  • Keďže sa snažíme maximálne vychádzať svojim zákazníkom v ústrety, sme otvorení aj alternatívnym riešeniam výmeny tovaru či reklamácie podľa Vašich predstáv.

Dostal som tovar s poškodeným obalom produktu, ale tovar je v poriadku

Ak ste si tovar objednali pre seba, poškodený obal pre vás nepredstavuje problém. Iné je, keď ste tovar objednali ako darček, a teda je dôležité darovať ho v pôvodnom obale. V prípade, že tovar je v poriadku, ale obal disponuje známkami poškodenia, máte na výber tieto alternatívy.

  • Kontaktujte nás mailom na adrese info@pneumatikyobchod.sk alebo na telefónnom čísle 0917 30 29 24. Pokiaľ je to možné, zabezpečíme Vám doručenie nepoškodeného náhradného obalu, v ktorom môžete produkt darovať.
  • Tovar aj s obalom si od Vás vyzdvihneme a vymeníme Vám ho za bezchybný.
  • Tovar si od Vás vyzdvihneme a vrátime vám peniaze. Samozrejme, tovar nám môžete poslať aj Vy.
  • Urobíme všetko preto, aby sme uspokojili Vašu požiadavku a radi vyhovieme aj inému riešeniu, pokiaľ to bude v našich silách.

Dostal som tovar v poškodenom prepravnom obale a bojím sa ho vybaliť

Pokiaľ Vám bol balík doručený v poškodenom prepravnom obale, odporúčame Vám, aby ste ho neprevzali. Ak sa rozhodnete balík prevziať, požiadajte kuriéra, aby si poznačil, že balenie bolo poškodené a Vy si spravte fotodokumentáciu. Ak máte obavy, jednoducho nás kontaktujte.

Neodmysliteľnou súčasťou každej reklamácie je reklamačný formulár. Žiadame Vás, aby ste jeho vyplneniu venovali patričnú pozornosť.

V prípade potreby si, prosím, prečítajte Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu www.pneumatikyobchod.sk

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie