Na našej stránke si viete nakúpiť aj bez registrácie, avšak s registráciou získate mnoho zaujímavých výhod množstevné zľavy, vernostné zľavy až do 15% VIAC O ZLAVÁCH alebo REGISTRÁCIA

Vrátenie a reklamácia

Milí Zákazníci, Vážení Podnikatelia! Nie ste spokojní s tovarom, ktorý ste si objednali, pretože nespĺňa Vaše predstavy, je nekompletný, alebo nefunguje? Chcete tovar reklamovať? Smelo sa na nás obráťte. Radi Vám pomôžeme a poradíme, čo všetko treba urobiť, aby vrátenie tovaru a reklamácia prebehli rýchlo a jednoducho.

U nás je riešenie reklamácií rovnako jednoduché ako nakupovanie!

Hneď na úvod by sme radi zdôraznili, že u nás majú občania rovnaké práva ako podnikatelia. Týka sa to, napríklad dĺžky záručnej doby či odstúpenia od zmluvy. V našom internetovom obchode je jednoducho radosť reklamovať.

Kontaktujte nás:

Vrátenie alebo výmena do 30 dní

Každý zákazník má podľa zákona nárok na vrátenie tovaru bez udania dôvodu do 14 dní. My sa však snažíme byť k zákazníkom maximálne ústretoví. To znamená, že u nás je lehota na vrátenie tovaru bez udania dôvodu až 30 dní.

Hoci pri vrátení tovaru v tejto lehote nie ste povinný ako zákazník udávať dôvod, môžete tak samozrejme urobiť. Pomôže nám to do budúcnosti skvalitňovať služby a predchádzať reklamáciám.

Prosím, vyberte si z nižšie uvedených možností, ktorá sa Vás týka a postupujte podľa pokynov.

Dostal som tovar, ktorý sa mi nepáči

Dostal som niečo iné, ako som si objednal

Nezhoduje sa obsah doručeného balíka s tovarom, ktorý ste si objednali? Hoci sa maximálne snažíme predchádzať omylom pri spracovávaní objednávok, stopercentne sa im vyhnúť nedá. Pokiaľ sa vám stane, že v balíku je produkt, ktorý ste si neobjednali, neváhajte nás kontaktovať.

  • Čo najskôr Vám pošleme kuriéra, aby vyzdvihol nesprávne doručený produkt a zároveň Vám pôvodne objednaný produkt pošleme spolu s malým darčekom ako kompenzáciu našej nepozornosti. V ideálnom prípade si neželaný tovar pripravte do pôvodného obalu, aby ho mohol kuriér bezpečne vrátiť do nášho skladu.
  • Samozrejme, je tu aj možnosť, že Vám vrátime peniaze, poprípade sa dohodneme na inom vyhovujúcom riešení. Stačí, keď nám tovar pošlete, alebo si ho vyzdvihneme my.

Dostal som poškodený tovar

Ak ste v balíku našli poškodený tovar, alebo je zásielka nekompletná, odporúčame Vám, aby ste nás čo najskôr kontaktovali.

  • V prípade poškodeného tovaru zabezpečíme jeho vyzdvihnutie v našej réžii a vymeníme ho za bezchybný, takže si ho budete môcť čoskoro naplno užívať.
  • Druhá možnosť spočíva vo vyzdvihnutí poškodeného tovaru kuriérom z pohodlia Vášho domova s následným vrátením peňazí.
  • Keďže sa snažíme maximálne vychádzať svojim zákazníkom v ústrety, sme otvorení aj alternatívnym riešeniam výmeny tovaru či reklamácie podľa Vašich predstáv.

Dostal som tovar s poškodeným obalom produktu, ale tovar je v poriadku

Ak ste si tovar objednali pre seba, poškodený obal pre vás nepredstavuje problém. Iné je, keď ste tovar objednali ako darček, a teda je dôležité darovať ho v pôvodnom obale. V prípade, že tovar je v poriadku, ale obal disponuje známkami poškodenia, máte na výber tieto alternatívy.

  • Kontaktujte nás mailom na adrese info@pneumatikyobchod.sk alebo na telefónnom čísle 0917 30 29 24. Pokiaľ je to možné, zabezpečíme Vám doručenie nepoškodeného náhradného obalu, v ktorom môžete produkt darovať.
  • Tovar aj s obalom si od Vás vyzdvihneme a vymeníme Vám ho za bezchybný.
  • Tovar si od Vás vyzdvihneme a vrátime vám peniaze. Samozrejme, tovar nám môžete poslať aj Vy.
  • Urobíme všetko preto, aby sme uspokojili Vašu požiadavku a radi vyhovieme aj inému riešeniu, pokiaľ to bude v našich silách.

Dostal som tovar v poškodenom prepravnom obale a bojím sa ho vybaliť

Pokiaľ Vám bol balík doručený v poškodenom prepravnom obale, odporúčame Vám, aby ste ho neprevzali. Ak sa rozhodnete balík prevziať, požiadajte kuriéra, aby si poznačil, že balenie bolo poškodené a Vy si spravte fotodokumentáciu. Ak máte obavy, jednoducho nás kontaktujte.

Neodmysliteľnou súčasťou každej reklamácie je reklamačný formulár. Žiadame Vás, aby ste jeho vyplneniu venovali patričnú pozornosť.

V prípade potreby si, prosím, prečítajte Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu www.pneumatikyobchod.sk