Na našej stránke si viete nakúpiť aj bez registrácie, avšak s registráciou získate mnoho zaujímavých výhod množstevné zľavy, vernostné zľavy až do 15% VIAC O ZLAVÁCH alebo REGISTRÁCIA

Často kladené otázky

Produkty

Ako nájdem hľadanú veľkosť?

Použite hľadanie v hornej časti alebo filter na ľavej strane pneumatík.

 

Čo ak neviem, akú veľkosť pneumatík má moje auto?

Otvorte veľký technický preukaz (ďalej len TP), na zadnej strane hore nájdete pôvodný rozmer a dole v ostatných záznamoch alternatívne rozmery. Podľa platnej legislatívy na auto môžete použiť len rozmery uvedené v TP, ale nezabudnite skontrolovať aj veľkosť, ktorú máte na vozidle.

 

Akú výmennú veľkosť môžem použiť?

Podľa platnej legislatívy na auto môžete použiť len rozmery uvedené vo veľkom technickom preukaze. Na zadnej strane hore nájdete pôvodný rozmer a dole v ostatných záznamoch alternatívne rozmery.

Zásoby uvedené na internete sú reálne?

Vo väčšine prípadov informácia sedí. Uvedený stav sa každých 10 minút aktualizuje.

 

Prečo neviem nájsť tlačidlo „do košíka“?

Tlačidlo “do košíka“ sa zobrazí iba pri tých položkách, ktoré sú na sklade. O tovar, ktorý aktuálne nemáme na sklade sa informujte telefonicky alebo e-mailom.

 

Predávame aj jazdené pneumatiky?

NIE. U nás nájdete výlučne iba nové pneumatiky.

 

Pri kúpe nových pneu sa dajú započítať použité pneumatiky?

Keďže že sa zaoberáme predajom nových pneumatík, nie je na to možnosť.

 

Vieme Vám dať zľavu?

Pri kúpe 4 kusov nie. Pri väčšej objednávke pneumatík zavolajte na Zákaznícku linku, kde Vás vieme informovať o ďalších možnostiach.

 

Čo znamená symbol >12 pri zásobách?

>12 znamená, že z danej položky je na sklade viac ako 12 kusov.

 

Cena je naozaj tá, ktorá je uvedená na stránke?

Áno. Vďaka našim špeciálnym cenám a vysokému predaju sa snažíme vytvárať najlepšie možné ceny.

DOT číslo ( dátum výroby dopredu)

DOT garancia

V našom eshope máte záruku, že pneumatiky kupované u nás sú úplne nové a boli vyrobené maximálne 2 roky dozadu.

Viete povedať DOT číslo ( dátum výroby)?

Bohužiaľ nie, ani telefonicky, ani e-mailom. V súčasnosti nájdete v našej ponuke cez milión pneumatík. Vzhľadom na objemnú veľkosť pneumatík a spôsob, akým sú skladované, nemôžeme ani my ani naši partneri spracovávať číslo DOT individuálne pre každú pneumatiku.

Prečo neviem nájsť službu čerství DOT(dátum výroby)?

Túto službu neponúkame ku každej pneumatike. Niektorí výrobcovia nám posielajú „staré“ pneumatiky. Ako veľkoodberateľovi nám určili hranicu roku výrobu až do troch rokov dozadu. Áno, tak sa stáva, že od výrobcu dostaneme aj trojročné pneumatiky. Našťastie to nie je pravidelné. Ponúkame iba tam kde máme dohlaď alebo dodávateľ nám schopný dodať najčerstvejšie pneumatiky.

Objednávka

Ako mám objednať?

Cez internet, telefonicky alebo cez e-mail. Najlepšie je však cez internet, tam máte skutočný dohlaď na konečnú sumu.

Potvrdzujete prijatú objednávku?

Áno, naši kolegovia každú jednu objednávku vlastnoručne potvrdzujú.

 

Môžem tovar skontrolovať skôr, ako ho prevezmem?

Áno, je povinnosťou zákazníka tovar skontrolovať pred prevzatím.

Ako sa dá spojiť s kuriérom?

Väčšinu našich pneumatík dodáva kuriérska služba DPD. Najjednoduchší a najúčinnejší spôsob, ako ich kontaktovať, je poslať e-mail na adresu dpd@dpd.sk. Tu môžete uviesť, či chcete požiadať o zmenu adresy alebo naplánované doručenie. Po prihlásení na našej stránke nájdete aj číslo Vášho balíka, čo Vám uľahčí komunikáciu s kuriérskou firmou DPD

DPD: Tel. kontakt: 02 / 32 773 373,(v pracovné dni 8:00-17:00), e-mail: dpd@dpd.sk

 

Objednal som si zlý rozmer! Čo mám spraviť?

Žiaden strach! Nespracované objednávky je možné korigovať do 1-2 pracovných dní. Všetko, čo musíte spraviť je, že nás kontaktujete, a oznámite, že potrebujete výmenu prostredníctvom nášho kontaktného formuláru. My Vás potom kontaktujeme, aby sme sa dohodli na spôsobe prevzatia pneumatík alebo môžete od nákupu odstúpiť.

 

Nepotrebujem zakúpené pneumatiky. Čo mám robiť?

Kupujúci má právo zrušiť nákup bez uvedenia dôvodu do 14 dní od prijatia objednaného tovaru. V takomto prípade je spoločnosť All Tyres s.r.o. povinná vrátiť kupujúcemu celú sumu kúpnej ceny okamžite, najneskôr však do 14 dní, vrátiť cenu pneumatík a cenu za dopravu ako dostane vyplnení formulár o odstúpení kúpy pneumatík.

Zodpovedáte za akékoľvek znehodnotenie produktu, ak je spôsobené použitím nad rámec toho, čo je potrebné na určenie povahy, vlastností a funkcie produktu

 

Kedy a ako sa uskutoční vrátenie peňazí za tovar?

Ak si z nejakého dôvodu nemôžete udržať svoju objednávku, ale zaplatíte za ňu vopred, alebo ste výrobok dostali, ale nákup ste zrušili, objednali ste produkt zaplatený vopred, ale z dôvodu nedostatku zásob nemôžeme odoslať okamžite, ale najneskôr do prijatia vášho oznámenia o zrušení Vrátime vám všetky platby, ktoré zaplatíte do 14 pracovných dní. Vrátenie platby môžeme zadržať, až kým nedostaneme produkt späť alebo kým nepotvrdíte, že ste ho vrátili: je potrebné zohľadniť skorší z týchto dvoch dátumov.

Upozornujeme, že pri odovzdávaní Vašej objednávky ste potvrdili Všeobecné obchodné podmienky, ktoré rozsiahle tu: Obchodné podmienky

 

Ako mám aktivovať svoj zľavoý kupón po odovzdaní objednávky?

Ak máte nárok na zľavnenú kúpnu cenu, ale zľava sa neodpočítala pri dokončení vašej objednávky, vrátime Vám cenový rozdiel okamžite, najneskôr však do 14 pracovných dní.

 

 

 

Doprava

Osobný odber pneumatík

Ak v pokladni v sekcii doručenie nenájdete možnosť osobného odberu, tak daný tovar môžete objednať iba s doručením na adresu.

 

Môžem tovar skontrolovať skôr, ako ho prevezmem?

Áno, je povinnosťou zákazníka skontrolovať tovar pred prevzatím.

 

Viete dopraviť pneumatiky aj ku mne domov?

Áno, môžeme ich doručiť kamkoľvek na Slovensku.

 

Koľko stojí dovoz domov?

Pneumatiky objednané od nás Vám dodávame do vášho domu 1 ks/ 2 EUR na celom území Slovenska.

 

Je doprava aj v sobotu?

Nie, nie je. Dovoz pneumatík sa realizuje v pracovných dňoch od 8 do 17 hodiny.

 

Ako sa viem spojiť s kuriérom?

Väčšinu našich pneumatík dodáva kuriérska služba DPD. Najjednoduchší a najúčinnejší spôsob, ako ich kontaktovať, je poslať e-mail na adresu dpd@dpd.sk. Tu môžete uviesť, či chcete požiadať o zmenu adresy alebo naplánované doručenie. Po prihlásenie na našej stránke nájdete aj číslo Vášho balíka, čo Vám uľahčí komunikáciu s kuriérskou firmou DPD

DPD: Tel. kontakt: 02 / 32 773 373,(v pracovné dni 8:00-17:00), e-mail: dpd@dpd.sk

 

Platba

Ako zaplatiť?

Bankovým prevodom (pre uľahčenie aj pomocou QR kódu), kuriérovi v hotovosti alebo platobnou kartou.

 

Môžem platiť bankovou kartou?

Áno, pravdaže. V prípade osobného odberu alebo si v pokladni vyberte dobierku platobnou kartou.

 

 

Garancia

Je na pneumatiky garancia?

Áno je. Trvanie a spôsob garancie určujú výrobcovia, ale 2 minimálne sú štandardom.

 

Kedy vzniká nárok na garanciu a ako si ho uplatniť?

Zavolajte na našu Zákaznícku linku alebo napíšte e-mail v ktorom problém opíšete a my Vám poradíme.